| Schrijver |
Bericht |
Hostmaster
Beheerders
Hostmaster My Moods
Lid geworden: 06 September 2004
Online status: Offline Berichten: 243
Onderwerpen: 54
|
 Onderwerp: Lidmaatstchap My Moods Geplaatst op: 15 November 2006 om 09:51 |
Om lid te worden van deze site dient aan een aantall regels en voorwaarden te worden voldaan.
1. Je dient een vrouw te zijn.
2. Je dient op een serieuse manier met je bi zijn om te gaan.
3. Geen dating intenties hebben bij het aangaan van je lidmaaatschap.
4. Je dient ouder te zijn dan 18 jaar, maar bij voorkeur 30+.
Nadat je je hebt laten registreren als nieuw lid, wordt je status aspirant vriendin, deze status houdt je in ieder geval, zolang je berichten plaatst. Indien je meer dan 1 jaar geen bericht geplaatst hebt zal je registratie worden verwijderd.
Om je status te wijzigen dien je bericht te sturen aan een van de forum moderatoren met het verzoek tot status wijziging, hierop zal door de beheersters worden gereageerd en zal je status aangepast worden naar vriendin.
Om van vriendin de status vaste vriendin te verkrijgen, geld dezelfde procedure. Als een ander lid voor jou in staat omdat ze ja in real live heeft ontmoet en dit lid is vaste vriendin, dan moet je dit lid verzoeken een bericht te sturen aan een van de beheersters. Let dus op in dat geval moeten er dus 2 verzoeken binnenkomen bij de beheersters.
Indien deze weg niet bewandeld wordt kan je status niet gewijzigd worden.
De beheersters en moderatoren zijn: Visjuh, Jeanette, Lotje, Queenie
In uiterste nood kun je altijd een bericht sturen naar de hostmaster.
Groeten Hostmaster
Aangepast door queenie - 10 Juni 2010 om 16:03
|
IP gelogd  |
|
Inger
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 10 Februari 2007
Online status: Offline Berichten: 255
Onderwerpen: 12
|
 Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 00:42 |
Ja ik weet wel wat te doen om me aan te melden, maar afmelden lukt niet.
Krijg steeds server error !!!
Help......
Aangepast door Inger - 28 Juli 2010 om 00:50
|
IP gelogd  |
|
lenny
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 29 Juli 2005
Actief op: Netherlands
Online status: Offline Berichten: 4900
Onderwerpen: 61
|
 Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 08:31 |
|
Stuur een mailtje aan Visjuh, Lotje of Queenie. Een van hun kan je vast helpen.
|
|
&!
|
IP gelogd  |
|
queenie
Moderator Group
Lid geworden: 06 Mei 2007
Online status: Online Berichten: 8186
Onderwerpen: 27
|
 Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 08:38 |
|
Zover ik weet kunnen wij hier niets aan doen en moet je even een mailtje sturen aan de Hostmaster Inger.......zit in de server denk ik.
|
|
Be yourself
|
IP gelogd  |
|
bubbels
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 04 Juli 2005
Online status: Offline Berichten: 2515
Onderwerpen: 10
|
 Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 10:11 |
In eerste instantie geplaatst door IngerJa ik weet wel wat te doen om me aan te melden, maar afmelden lukt niet.
Krijg steeds server error !!!
Help...... Wil jij je lid-af maken dan, inger????
|
IP gelogd  |
|
Heavyke
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 01 November 2006
Online status: Online Berichten: 5718
Onderwerpen: 72
|
 Geplaatst op: 28 Juli 2010 om 10:21 |
Volgens mij zijn de regels in de loop der jaren lichtjes aangepast.... ;-)) Zoveel vrouwen zijn geëvolueerd van bi naar les of dames ontdekten binnen hun huwelijk dat de gevoelens naar vrouwen toe sterker waren dan naar mannen en voelden zich dus meer les dan bi...
Als je een vrouw bent van 18+ en je valt op vrouwen, of je nu les of bi-gevoelens hebt, dan hoor je bij de doelgroep...
Tja je mag dit ook niet zien als een datingsite, maar meer als een groep waarbinnen jezelf kan evolueren binnen je gevoel voor vrouwen en waar je kan praten met gelijkgestemden.
Aangepast door Heavyke - 28 Juli 2010 om 10:24
|
|
De kunst van een vervuld leven, is de kunst van het laten: toelaten-weglaten-loslaten
|
IP gelogd  |
|
Guests
Gast
|
 Geplaatst op: 31 Juli 2010 om 08:22 |
|
Een gedoogbeleid wil niet zeggen dat de regels veranderd zijn.............en als bivrouw kun je hier gewoon niet alles meer schrijven, helaas maar het is zo..............
|
IP gelogd  |
|
bubbels
Vaste vriendinnen
|
 Geplaatst op: 31 Juli 2010 om 09:57 |
|
Zou je dat kunnen toelichten, malle pietje? Wat kunnen die dames dan niet meer kwijt.......?
|
IP gelogd  |
|
Heavyke
Vaste vriendinnen
|
 Geplaatst op: 02 Augustus 2010 om 01:46 |
In eerste instantie geplaatst door malle pietje
Een gedoogbeleid wil niet zeggen dat de regels veranderd zijn.............en als bivrouw kun je hier gewoon niet alles meer schrijven, helaas maar het is zo..............
Ik vind het jammer dit te lezen MP, waarom kun je opeens minder schrijven? Het is toch niet omdat meerdere vrouwen anders evalueren in hun gevoelens dat je als bi-vrouw je gevoelens niet meer kan uiten...
En aanpassen bedoelde ik niet in de zin van veranderd, maar meer als een uitbreiding van de doelgroep...door omstandigheden...een groeien naar....
|
|
De kunst van een vervuld leven, is de kunst van het laten: toelaten-weglaten-loslaten
|
IP gelogd  |
|
Guests
Gast
|
 Geplaatst op: 08 Augustus 2010 om 11:12 |
|
Ik vind het helemaal niet erg dat de doelgroep uitgebreid is en dat vrouwen zich ontwikkelen op allerlei vlakken waardoor ze ms over sommige zaken anders gaan denken. Maar het stoort mij enorm dat daar voor velen meteen een oordeel aan zit, terwijl deze zelfde vrouwen een paar jaar geleden heel onzeker hier op de site kwamen. Dat het overgrote gedeelte, wat reageert op topics, van de vrouwen hier les is, maakt mij niks uit maar wel dat ik in het openbaar veroordeelt wordt omdat ik van een man en een vrouw houdt en dat terwijl dit een site voor bi-vrouwen is. De acceptatie en het respect wat lesvrouwen verwachten van de rest van de wereld, kunnen velen niet eens opbrengen voor seksegenoten die en/of van mannen houden.
|
IP gelogd  |
|
bubbels
Vaste vriendinnen
|
 Geplaatst op: 08 Augustus 2010 om 15:59 |
|
En dan vind ik het nog steeds jammer dat je geen concreet voorbeeld geeft, malle pietje. Ik ervaar dat heel niet zo, dat "jullie??" zo veroordeelt worden, daarom zag ik graag een concreet voorbeeld.
Wel jammer dat je het zo ervaart trouwens.
|
IP gelogd  |
|
Carly
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 14 Januari 2009
Online status: Offline Berichten: 4620
Onderwerpen: 12
|
 Geplaatst op: 08 Augustus 2010 om 22:18 |
|
Nee sorry MP, ik ervaar dat geheel niet zo.......ik draai dan hier pas een jaartje mee, maar vind dat hier iedereen z´n zegje kan doen en verschil erin, proef ik niet heus....dus inderdaad een voorbeeld ter verduidelijking waarom je dit voelt, zou wel fijn zijn
|
|
all that we are is the result of what we have thought!!!!!
|
IP gelogd  |
|
Heavyke
Vaste vriendinnen
|
 Geplaatst op: 14 Augustus 2010 om 19:15 |
|
Ik vind dat je iedereen moet respecteren, ongeacht hun gevoelens, of die nu enkel voor vrouwen of voor mannen of voor beiden zijn, ik veroordeel jou en de andere bi-dames zeker niet, heb jaren zelf in die schemerzone gezeten....
|
|
|
IP gelogd  |
|