| Schrijver |
Bericht |
lotje
Beheerders
Lid geworden: 08 Augustus 2005
Online status: Offline Berichten: 1756
Onderwerpen: 36
|
 Geplaatst op: 02 Maart 2010 om 18:19 |
|
Dus al die geestelijken moeten leren zich te beheersen en mogen dus niet (meer) masturberen, want ze moeten hun liefde op anderen richten? Daar krijg je nu net al die ellende met kindermisbruik van volgens mij. Mochten ze zich maar eens gewoon een keer lekker aftrekken zonder schuldgevoel. ;-)
|
IP gelogd  |
|
lenny
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 29 Juli 2005
Actief op: Netherlands
Online status: Offline Berichten: 4900
Onderwerpen: 61
|
 Geplaatst op: 02 Maart 2010 om 18:45 |
|
Klopt volgens psychiater Terruwe:
"Anna Terruwe verbleef tussen 1923 en 1929 in Eindhoven, en in 1930 vertrok ze naar Utrecht, vermoedelijk om te studeren. Met haar bevestigingsleer kwam ze in botsing met de Rooms-katholieke Kerk. Zij zou religieuzen met seksuele problemen hebben geadviseerd om zelfbevrediging toe te passen, volgens de katholieke leer een doodzonde. Het werd door ingrijpen van Rome aan priesterstudenten verboden nog langer 'katholieke vrouwelijke psychiaters' (d.w.z. Terruwe) te bezoeken".
Kortom, zo houden ze de problemen in stand.
Aangepast door lenny - 02 Maart 2010 om 20:50
|
|
&!
|
IP gelogd  |
|
Carly
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 14 Januari 2009
Online status: Offline Berichten: 4620
Onderwerpen: 12
|
 Geplaatst op: 02 Maart 2010 om 19:57 |
|
als ze eens wisten....dat ze met al hun publicaties hier op deze site een verbond creëerden...,,,en veel mensen die de liefde aan zichzelf geven !!! het uitroepen....ohh god, wat is dit lekker......;-)) wat een verering! ;-))
Aangepast door Carly - 02 Maart 2010 om 19:57
|
|
all that we are is the result of what we have thought!!!!!
|
IP gelogd  |
|
Jeanette
Beheerders
Lid geworden: 01 October 2003
Online status: Offline Berichten: 3385
Onderwerpen: 42
|
 Geplaatst op: 02 Maart 2010 om 22:02 |
De katholieke kerk graaft hun eigen graf.Zij zijn niet beter dan alle die personen die mensen in een hokje zetten.
Ik vind LIEFDE telt boven ALLES.Liever echte liefde dan lieve leugens.
|
|
Wees eerlijk dan hoef je weinig te onthouden
|
IP gelogd  |
|
Guests
Gast
|
 Geplaatst op: 02 Maart 2010 om 22:18 |
In eerste instantie geplaatst door lotje
Dus al die geestelijken moeten leren zich te beheersen en mogen dus niet (meer) masturberen, want ze moeten hun liefde op anderen richten? Daar krijg je nu net al die ellende met kindermisbruik van volgens mij. Mochten ze zich maar eens gewoon een keer lekker aftrekken zonder schuldgevoel. ;-)
Woeaaaaaaaaaaagh, haha. Handjes boven de dekenssssssssssssss......
|
IP gelogd  |
|
Guests
Gast
|
 Geplaatst op: 02 Maart 2010 om 22:21 |
|
En wat nieuws, de SGP, jaja niet een katholieke organisatie maar toch de hulpdiensten ervan, willen kijken of ze de "ordeverstoorders" kunnen aanklagen wegens het verstoren van kerkdiensten, moet je je ook nog gaan legitimeren in de kerk denk ik, anders wordt dat toch vrij lastig, wie was het............euhhhh, hij had n roze driekhoek op..... mmmmmmmmmmm
|
IP gelogd  |
|
queenie
Moderator Group
Lid geworden: 06 Mei 2007
Online status: Online Berichten: 8186
Onderwerpen: 27
|
 Geplaatst op: 02 Maart 2010 om 22:42 |
In eerste instantie geplaatst door malle pietje
hij had n roze driekhoek op..... mmmmmmmmmmm
Zag ik vandaag op het journaal....waren allemaal in het roze pruik en al.....wordt nog moeilijker.....3 x raden.......fout u mag niet meer mee doen en voor straf moet u een dag lang roze gekleed gaan.
|
|
Be yourself
|
IP gelogd  |
|
Lisa
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 19 Augustus 2006
Actief op: Nederland
Online status: Offline Berichten: 877
Onderwerpen: 29
|
 Geplaatst op: 03 Maart 2010 om 14:03 |
Update: woensdag 3 mrt 2010, 13:14
Homo's die ter communie willen gaan in de Sint Janskathedraal in Den Bosch worden niet langer geweigerd. Dat zegt het kerbestuur na een gesprek met het COC en de Gay Krant.
Het bestuur "betreurt" het dat in de Eucharistieviering "onbedoeld bepaalde groepen gelovige mensen zich gekwetst hebben gevoeld".
COC Nederland en hoofdredacteur Henk Krol van de Gaykrant roepen op om eventuele protesten tegen de kerk te staken.
|
|
Het leven heeft de kleur die je het geeft
|
IP gelogd  |
|
queenie
Moderator Group
Lid geworden: 06 Mei 2007
Online status: Online Berichten: 8186
Onderwerpen: 27
|
 Geplaatst op: 04 Maart 2010 om 00:23 |
|
Misschien puur toeval maar vanavond was er op net 5 een serie van law and order en daar ging het over de rooms katholieke kerk en priesters die misbruik maakten van kinderen........en hoe moeilijk dat het te bewijzen is omdat je een kerk bijna niet kan aanklagen........ze schermen dat het heilige grond is en dat bijna buiten alles valt omdat ze beschermend horen te zijn naar de medemens en hun veligheid moeten kunnen bieden.....pfffff......ik geloof niet dat god dit voor ogen had toen hij deze wereld schiep......de woorden heb u zelf lief maar ook uw naaste.....betekent volgens mij dat je mag houden van iedereen ongeacht je sekse......wie of wat je ook bent....maar dat daar misbruik van kinderen niet bij hoort en ook iemand anders het leven benemen.....deze mensen moeten berecht worden en opgesloten voor de rest van hun leven zodat ze geen kwaad meer kunnen doen in de maatschappij.
|
|
Be yourself
|
IP gelogd  |
|
Cocie
Vaste vriendinnen
Lid geworden: 06 Mei 2006
Online status: Offline Berichten: 3683
Onderwerpen: 25
|
 Geplaatst op: 04 Maart 2010 om 07:43 |
En inmiddels "mogen" we alweer.....maar wel eerst biechten.....
wat een zonde...de liefde.....*zucht*
|
|
*Ik besloot dat ik alles kon*
|
IP gelogd  |
|
Guests
Gast
|
 Geplaatst op: 04 Maart 2010 om 10:47 |
In eerste instantie geplaatst door queenie
Misschien puur toeval maar vanavond was er op net 5 een serie van law and order en daar ging het over de rooms katholieke kerk en priesters die misbruik maakten van kinderen........en hoe moeilijk dat het te bewijzen is omdat je een kerk bijna niet kan aanklagen........ze schermen dat het heilige grond is en dat bijna buiten alles valt omdat ze beschermend horen te zijn naar de medemens en hun veligheid moeten kunnen bieden.....pfffff......ik geloof niet dat god dit voor ogen had toen hij deze wereld schiep......de woorden heb u zelf lief maar ook uw naaste.....betekent volgens mij dat je mag houden van iedereen ongeacht je sekse......wie of wat je ook bent....maar dat daar misbruik van kinderen niet bij hoort en ook iemand anders het leven benemen.....deze mensen moeten berecht worden en opgesloten voor de rest van hun leven zodat ze geen kwaad meer kunnen doen in de maatschappij.
In nederland is dat gelukkig ietsjes anders maar voor veel dingen is het iid erg lastig omdat de wet uitzonderingen maakt voor kerkgenootschappen, bijvoorbeeld op gelijke behandeling, helaas...............
Het is natuurlijk ook meer het feit dat "de kerk" het zelf stil wil houden en heeft stil gehouden jaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang, ms komt er nu iig meer openheid al speelt verjaring ws toch een grote rol..........
|
IP gelogd  |
|
Lisa
Vaste vriendinnen
|
 Geplaatst op: 05 Maart 2010 om 21:33 |
Homoseksueel seksschandaal in het Vaticaan
Gepubliceerd: vandaag 11:00 Update: vandaag 21:08 Het Vaticaan is ernstig in verlegenheid gebracht door een seksschandaal waarbij een zanger in het koor van St Peter's Basilica mannelijke prostitués voor een medewerker van de Paus regelde. Het schandaal kwam per ongeluk aan het licht tijdens een onderzoek naar corruptie. De Italiaanse krant La Repubblica meldde dat de naam van de Nigeriaanse koorzanger Ghinedu Ehiem opdook in tapgesprekken rond een corruptieschandaal. Uit de transcripten van die gesprekken blijkt dat Ehiem mannen regelde voor de getrouwde Angelo Balducci, het voormalige hoofd van de ministeriële Hoge Raad voor Openbare Werken. Balducci is lid van de elitegroep 'Gentlemen of His Holiness’, Kamerheer van Zijne Heiligheid. De leden hiervan hebben een belangrijke ceremoniële functie, vooral tijdens staatsbezoeken en belangrijke bijeenkomsten. Zo droegen ze tijdens de begrafenis van de vorige Paus de kist. Balducci is een gerespecteerd ondernemer, Kamerheer en een hoge adviseur van de Congregatie van de Evangelisatie van de Volkeren, dat wereldwijd het missionariswerk coördineert. De twee hadden regelmatig telefoongesprekken over homoseksuele contacten. Gedurende vijf maanden in 2008 zou de koorzanger minstens tien mannen hebben geregeld. Uit de gesprekken blijkt dat Balducci een voorkeur had voor lange mannen. Tenminste één van de voor hem geregelde prostitués zou aan het studeren zijn om priester te worden. Verder worden twee 'Cubaanse jongens', een model uit Napels en een rugbyspeler bij een club in Rome genoemd, meldt The Guardian. Balducci zou in ieder geval een van de mannen in het Vaticaan hebben ontvangen. Het Vaticaan heeft niet gereageerd op de berichten. Bronnen melden dat de koorzanger inmiddels is ontslagen. Het is niet duidelijk wat er met de positie van Balducci gebeurt. Hij werd vorige maand al gearresteerd in verband met corruptie en zit sindsdien vast.
|
|
|
IP gelogd  |
|
Lisa
Vaste vriendinnen
|
 Geplaatst op: 05 Maart 2010 om 21:40 |
commentaar van mijn man:
nou, deze mag helemaal niet meer ter communie...!
|
|
|
IP gelogd  |
|